اصحاب رسانه، شایسته حمایتاند
اولین روابط عمومیِ درون سازمانی نیز مربوط به شرکت نفت بوده که در سال ۱۳۲۷ با توجه به نیازی که در این حوزه از سوی کارشناسان امر رصد شد شروع به کار نمود.
یادداشتی از سید پیام جعفرینیا
پیشینه روابط عمومی در ایران به سال ۱۳۳۲ شمسی با تشکیل اداره ای به نام اداره کل انتشارات و تبلیغات اسلامی باز می گردد.
اولین روابط عمومیِ درون سازمانی نیز مربوط به شرکت نفت بوده که در سال ۱۳۲۷ با توجه به نیازی که در این حوزه از سوی کارشناسان امر رصد شد شروع به کار نمود.
همانطور که همکاری فعال و مستمر با رسانه ها از جمله وظایف روابط عمومی ها به شمار می رود، در این بین استفاده از سایت ها و خبرگزاری ها که بعنوان بازوان محوری و موثر در این بخش محسوب می شوند و تجربه موفق گذشته که به وضوح نشانگر تاثیر این ابزار کاربردی در انجام کیفی رسالت اطلاع رسانی روابط عمومی می باشد، اصلی اساسی محسوب می شود.
از این رو برای جا گرفتن در مطبوعات و البته عدم مقابله با رسانه ها بلکه همکاری مطلوب با آنها به لحاظ انعکاس عملکرد از اقدامات انجام شده از سوی هر ارگانی می تواند به نتیجه مطلوب بیانجامد.
لذا با توجه به بلاتکلیفی مساله تعیین نحوه پرداخت به رسانه ها لزوم بیش از پیش تبیین نظام پرداختی عادلانه احساس می شود که امید است از سوی پارلمان محلی و شهرداری چارهای اندیشیده شود.
برچسب ها :خبرنگاران ، رسانه ، روابط_عمومی ، سید_پیام_جعفری_نیا ، یادداشت
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰